Skin Jaarabonnement


Skin Jaarabonnement

 

Verwen je huid, het hele jaar door

 

Voor een vast bedrag per maand geniet je van professionele huidbehandelingen en hoogwaardige producten. Ontvang altijd 10% korting op al jouw doelgerichte Dermalogica Pro behandelingen en producten.

 

Het abonnement bestaat uit een behandeling iedere 7 weken, afgestemd op jouw huidbehoeftes. Twee keer per jaar ontvang je een huidverzorgingsset voor thuisgebruik.

 

Via een huidscan en behandelplan werken we samen aan jouw huiddoelen. De behandelingen bevatten krachtige ingrediënten en moderne apparatuur voor zichtbare en blijvende resultaten.

 

Daarnaast krijg je exclusieve toegang tot jaarlijkse events, samples, miniaturen en facefits. En dat allemaal verspreid over 12 maanden via automatische incasso.

 

 

De doelgerichte behandelingen bestaan uit;

 

 Pro Firm

Een intensieve work-out voor gezicht en hals. Met fascia- en bindweefselmassage wordt de huid verstevigd en fijne lijntjes verzacht. Ideaal bij huidveroudering.

 

 Pro Bright

Verheldert de huid, vermindert pigmentvlekken en zorgt voor een egalere teint. Perfect bij hyperpigmentatie en een doffe huid.

 

 Pro Calm

Kalmeert en versterkt de gevoelige huid. Vermindert roodheid, hydrateert intensief en herstelt de huidbalans.

 

 Pro Clear

Speciaal voor de acnegevoelige huid. Vermindert onzuiverheden, kalmeert ontstekingen en brengt de huid weer in balans.

 

 

Meld je nu aan

info@zandes.nl

 

 

 

 


© 2025 Ceez Skincare  | Powered by Dermalogica

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

Algemene voorwaarden Ceez Skin Care  abonnementen
Artikel 1

1.1 Deze voorwaarden zijn van toepassing op elk gesloten abonnement tussen Ceez Skin Care  of Ceez Skin Care  , hierna te noemen ‘Ceez’, en consument, hierna te noemen ‘abonnee’

1.2 Aanvullingen, wijzigingen, nadere afspraken of regelingen van het abonnement of deze algemene voorwaarden afwijkende bedingen zijn slechts geldig indien deze uitdrukkelijk schriftelijk zijn overeengekomen.

1.3 Indien één of meerdere bepalingen in deze algemene voorwaarden nietig zijn of vernietigd mochten worden, blijven de overige bepalingen van deze algemene voorwaarden volledig van toepassing.

1.4 Deze voorwaarden zijn alleen geldig indien het abonnementformulier juist en volledig is ingevuld en getekend door zowel Ceez als abonnee.

1.5 Op deze voorwaarden is het Nederlands Recht van toepassing.

Artikel 2

2.1 Betaling van de abonnementsgelden vindt plaats middels automatische incasso in de eerste week van de maand

2.2 De eerste termijn dient per pin aan de balie betaald te worden, voorafgaand aan de eerste afspraak. Voor deze betaling dient de pinpas met IBAN gebruikt te worden waar ook de incasso’s van gedaan mogen worden.

2.3 Indien betaling via automatische incasso onmogelijk blijkt én de abonnee niet tijdig aan de op hem/haar ingevolge het Abonnement rustende betalingsverplichting heeft voldaan, zal Ceez de Klant een herinnering sturen per email. Indien de Klant ook in gebreke blijft met betaling binnen de in de herinnering gestelde termijn, is de abonnee in verzuim. Ceez heeft bij verzuim van de abonnee de bevoegdheid zijn/haar verplichtingen uit hoofde van het abonnement direct op te schorten waardoor de abonnee niet langer recht heeft op de hem/haar uit hoofde van het Abonnement toekomende behandeling.

2.4 Abonnee heeft pas recht op de behandeling behorend bij het abonnement, als alle termijnen zijn voldaan. Indien een incasso om welke reden dan ook geen doorgang heeft gevonden, kan die termijn direct aan de balie worden betaald, waarna de behandelingen zich kunnen voortzetten. Indien de automatische incasso geen doorgang kan vinden en wij u een schriftelijke herinnering met betaalverzoek moet sturen, zullen wij €25 administratie kosten extra in rekening brengen.
Indien abonnee het rekeningnummer wenst te wijzigen waar de incasso van wordt afgeschreven, dient dit schriftelijk te worden doorgegeven aan info@ceez.nl . Wij zullen deze administratieve handeling doorvoeren en abonnee hiervan schriftelijk op de hoogte stellen. Wij brengen hiervoor €25 administratiekosten in rekening.

2.5 Indien om welke reden dan ook, de openstaande termijn niet direct aan de balie of op een andere manier kan worden betaald, en er wel een afspraak in de agenda is ingepland, wordt er 50% van die behandeling extra in rekening gebracht, als compensatie tegen de ingeboekte tijd.

2.6 Bij voortdurend verzuim zal Ceez de incasso van de vordering overdragen aan een incassobureau en is Zandes – naast zijn/haar opschortingsbevoegdheid – gerechtigd alle redelijke kosten ter verkrijging van voldoeningen buiten rechte op de abonnee te verhalen.

2.7 Indien de abonnee zich misdraagt of anderszins een behoorlijke uitvoering van de te verrichten werkzaamheden onredelijk bemoeilijkt of verhindert, is Ceez gerechtigd de uitvoering van de te verrichten werkzaamheden te staken zonder dat dit Abonnee recht geeft op enige restitutie van door hem/haar reeds betaalde abonnementsgelden.

2.8 Ceez behoudt het recht om eenzijdig abonnementen met Abonnees te beëindigen zonder opgaaf van redenen. Redenen hiervoor kunnen echter zijn; het niet tijdig nakomen van financiële afspraken en het (geregeld) maken van afspraken zonder te verschijnen. Wij zullen u hierover schriftelijk (per email) op de hoogte stellen.

2.9 Ceez behoudt het recht om de tarieven en inhoud van abonnementen te wijzigen. Wij zullen u minimaal 1 maand voorafgaand hierover in onze nieuwbrief op de hoogte stellen en de betreffende informatie op onze website vermelden. Ceez zal een passende oplossing aan klant aanbieden.

Artikel 3

3.1 Abonnee kan tot 24 uur* van tevoren de afspraak kosteloos verplaatsen. Bij het niet tijdig annuleren of verzetten vervalt de afspraak van die periode. De volgende afspraak kan pas weer de maand erna worden ingepland. Voorbeeld: u heeft een afspraak in februari en vergeet deze, komt niet opdagen. Deze afspraak komt te vervallen en u krijgt een nieuwe afspraak in maart.

3.3 Bij alle abonnementen waarbij abonnee recht heeft op 1 behandeling per kalendermaand geldt; indien abonnee zelf toch twee afspraken in 1 kalendermaand plant wordt het reguliere tarief van de tweede behandeling extra geïncasseerd.

3.4 Indien klant tijdens abonnementsperiode geen gebruik maakt van de betreffende dienst vervalt deze en kan hier later geen aanspraak op worden gemaakt.

Artikel 4

4.1 Consumenten kunnen op ieder moment een abonnement afsluiten. Het incassoformulier wordt getekend en de eerste termijn wordt aan de balie betaald.

4.2 Alle abonnementen worden aangegaan voor twaalf maanden, met ingang van de datum van de eerste betaling.

4.3 Tijdens het eerste contractjaar van het abonnement kan deze nimmer worden opgezegd. Indien abonnee voortijdig het abonnement wilt beëindigen en niet meer komt zullen wij de resterende maandtermijnen in rekening brengen. Indien er niet aan de betaalverplichting wordt voldaan, dragen wij de incasso over aan een incassobureau.

4.4 Alle abonnementen worden na de twaalf maanden beeindigd , waarna deze weer verlengd kan worden met een jaar.

4.5 Alle abonnementen en behandelingen zijn niet overdraagbaar aan derden
4.6 Het abonnement mag te alle tijde gewisseld worden met een ander door ons aangeboden abonnement.
4.7 De behandelingen worden uitgevoerd door verschillende specialisten binnen het team en gemaakte afspraken kunnen indien nodig worden verplaatst naar een collega.